[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Aug. 26., Sze, 00:30:10 CEST

>Annyiban komolyan gondolom, hogy amikor már
>eléggé elfogyott az él táján az anyag, akkor
>ugye egyre nõ az élszög a fenéstõl. Ugyanis
>nagyobb mennyiségû anyagot a fenõkõvel nem lehet
>lehozni. Ekkor jön a flex, vagy ha az van, akkor köszörû.

Ezt nem ertem. Miert none? Vannak elezo
rendszerek (Lansky, Spyderco), amik biztositanak
egy elszoget, attol elterni nem lehet, barmennyit
elezed is. Persze ha szabalyosan csinalod.
Hogy mennyi anyagot tudsz leszedni, az a
fenokotol fugg, pontosabban a feno eszkoztol. Van
nekem egy gyemantporos keszletem, a legdurvabb
talan 150-es, ma az szedi rendesen. De a 300-as
kozonseges kaszako is pusztit, ha egy kicsit ranyomom.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu