[Epitesz-barkacs] Denever_agy

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 26., Sze, 00:40:40 CEST

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2009.08.26. 00:15:16 +2h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Egy egészséges ember sok mindent kibír. Ha edzeni akarja
> magát, csodadrága csodaeszközök nélkül is megteheti. És kisebb
> az esélye, hogy kárt okoz magában. Akinek meg valami
> problémája van, annak 5-10% az esélye, hogy a csodaeszközök
> közül valamelyik használ és a maradék 90-95%, hogy ront az
> állapotán.

egy alkalommal azért mégis szívesen kipróbálnám :-)
A felfüggesztés pedig azért hasznos, mert a gerincet nyújtja, csökken az izomfeszültség, a kilépő ideggyökök nincsenek nyomás alatt – így a fájdalom elmúlik. Ez az ágy abban is különbözik a többi hasonló jellegűtől, hogy itt a gerinc végig alá van támasztva, és megtarthatja a gerincoszlop sajátos alakját is.

Kevés kontraindikáció van: nagyízületi protézis utáni állapot, gerincstabilizáló műtétek után, súlyos osteoporosis, tumor. A beteg ha panaszt észlel, azonnal vissza tudja állítani az ágyat a vízszintes helyzetig.

http://ortopediaszombathely.5mp.eu/web.php?a=ortopediaszombathely&o=JGzmMpleTt
a leírt kontraindikáció szerencsére nálam nincs (szerintem) és azonnal vissza is lehetne
állítani, ha mégis kell