[Epitesz-barkacs] {Disarmed} Re: Keselezes lett

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Aug. 26., Sze, 11:10:39 CEST

vajk fekete írta:
> beteszed az uvegvagot a szerszamtartoba, felkarcolod a karikat. utanna
> szabadkezzel sugariranyban bekarcolod, es kitorogeted. ha szep karika
> kell, akkor utanna mindenkeppen csiszolni kell a szelet.
>
> karikara nem tudom, de egyszer lattam valami deltaban, hogy ugy vagtak
> kacskaringos uveget, hogy bekarcoltak, es utanna langgal melegitettek. a
> feszultsegtol a karc menten vegigrepedt.

En uvegesnel lattam, hogy a kivagas kivant konturjan belulre is vagott
4-5 kisebb kort, es ugy torte ki, majd alulrol megkopogtatta a vegleges
konturt, akkor vegigrepedt korbe, es ugy torogette ki a karikakat, nem
egy menetben vagta ki az egeszet. Egy celkereszt szeruseget rajzolt
uvegvagoval. 4-5 koncentrikus kor, es egy kereszt benne.