[Epitesz-barkacs] {Disarmed} Re: Keselezes lett

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 26., Sze, 11:22:18 CEST

de o nem lukat akar, hanem karikat :-)

vajk

________________________________
From: Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Wednesday, 26 August, 2009 11:10:39
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] {Disarmed} Re: Keselezes lett

vajk fekete írta:
> beteszed az uvegvagot a szerszamtartoba, felkarcolod a karikat. utanna szabadkezzel sugariranyban bekarcolod, es kitorogeted. ha szep karika kell, akkor utanna mindenkeppen csiszolni kell a szelet.
>
> karikara nem tudom, de egyszer lattam valami deltaban, hogy ugy vagtak kacskaringos uveget, hogy bekarcoltak, es utanna langgal melegitettek. a feszultsegtol a karc menten vegigrepedt.

En uvegesnel lattam, hogy a kivagas kivant konturjan belulre is vagott 4-5 kisebb kort, es ugy torte ki, majd alulrol megkopogtatta a vegleges konturt, akkor vegigrepedt korbe, es ugy torogette ki a karikakat, nem egy menetben vagta ki az egeszet. Egy celkereszt szeruseget rajzolt uvegvagoval. 4-5 koncentrikus kor, es egy kereszt benne.