[Epitesz-barkacs] porszívó

topylista1 at topybear.hu topylista1 at topybear.hu
2009. Aug. 26., Sze, 12:16:53 CEST

> Én is keresek porszívót, mert sikerült olyan szőnyeget vennünk, ami
> (pedig nem nagy) kiporszívózása 1 óráig tart :-(, úgy beletapadnak a
> szöszök, és ráadásul nagyon látszik is a színe miatt (tudom, inkább
> vegyek új szőnyeget, olcsóbb :-) )<br>
> Jelenleg úgy néz ki, hogy csak a csővel (tehát nem a széles fejjel) 5-6
> szor kell egy terület fölött áthúzni, hogy minden eltűnjön belőle,
> tehát így jön össze az 1 óra...<br>

iRobot Roomba. Egyrészt sokkal kitartóbb, mint te :), másrészt forgó
keféje van. Gyönyörűen szedi a szöszöket, cérnákat, hajszálakat.
Tapasztalat, szép bordó szőnyegünk van sok egyszínű felülettel, már az is
meglátszik rajta, ha szöszre gondol az ember.
Más gyártó robotporszívója elég necces, a tesztek szerint a legjobb
algoritmussal - és mechanikával - ez dolgozik.
Alapos műszaki embereknek tilos nézni, ahogy dolgozik, mert beleőrülnek.
Sokszor látszólag tök összevissza tekereg, elmatat egy kicsit, átmegy a
szoba másik csücskébe, ott fordul kettőt és bemegy középre stb. :)
De tényleg korrekten bejárja a tisztítandó területet.
Régebbi modelleket egész jó áron ki lehet fogni időnként, alkatrész
idehaza is van meg rendelhető is. Sőt a gyártó árul csak alap mechanikát
(takarító részek nélkül), ha valaki játszani akarna. :)

Topy