[Epitesz-barkacs] porszívó

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 26., Sze, 19:10:46 CEST

Toth Gabor wrote:
> Csak a nagyságrendet saccoltam be, nem láttam még olyat. :-) Csak arra
> gondoltam, hogy az a csodaporszívó a hagyományoshoz képest még annyi
> koszt hoz ki, akkor kb. annyinak kéne lennie. (Persze lehet, hogy
> tévedek)

Van egy csodaporszívós ötletem, de egy lépést se tettem a megvalósítás,
sőt, még egy nyamvadt kísérlet erejéig sem:

Van a szívófej, és abban járkálna egy fúvófej, amire egy jó erős
kompresszor van kötve. Ez vizszintesen járkál, és gyorsan bejárja a
szívófej szélességét, de lehet máshogy is csinálni biztos.

Ugyanis észrevettem, hogy ha porszívó helyett a zegzugos helyekre
lefújópisztolyt irányítok, vagy akár szőnyeg vagy más textilfélébe,
olyanokat is kihoz, amit meg se moccant a porszívó. Csak hát baromi port
csinál. Magában csak úgy használható, ha sikerül valami nagyobb
kereszthuzatot csinálni, de úgy se valami frankó. Viszont, ha a szívófej
alatt lenne, aminek biztosan nagyobb a térfogatárama, mint a kompresszoré,
akkor bejöhet.