[Epitesz-barkacs] porszívó

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 26., Sze, 12:39:21 CEST

Toth Gabor wrote:

> [...]

Két dolog jutott eszembe, két lehetséges megoldás.
Az egyik egy tv-reklám, ami mostanában fut. Valami szerrel kell
bedörzsölni a szőnyeget, ami a hosszú szőrű szőnyeg szálai közül is
kiszedi a koszt, de ez nem porszívó téma.

A másik: láttam már olyan porszívót, aminek a fejében forgó kefe van, és
nem túl nagy szívóerővel bámulatosan tisztítja a szőnyegeket. Szóval
kikeféli, kisöpri a szőnyeg szálai közül a nem oda valókat.