[Epitesz-barkacs] porszívó

topylista1 at topybear.hu topylista1 at topybear.hu
2009. Aug. 26., Sze, 12:54:54 CEST

> A másik: láttam már olyan porszívót, aminek a fejében forgó kefe van, és
> nem túl nagy szívóerővel bámulatosan tisztítja a szőnyegeket. Szóval
> kikeféli, kisöpri a szőnyeg szálai közül a nem oda valókat.

Ezek java része szőnyegen nem működik, mert a légáram forgatja a kefét, a
szőnyeg simán megfogja. Ezeket szilárd burkolathoz találták ki, az enyhén
letapadt dolgokat szépen felkapkodja.
Nem lenne hülyeség a szőnyegen is forgásra képes kefe, de ahhoz szvsz
villanyt kell vinni a fejig, aztán ott meg motor.

Topy