[Epitesz-barkacs] porszívó

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 26., Sze, 13:04:28 CEST

topylista1 at topybear.hu wrote:

> Ezek java része szőnyegen nem működik, mert a légáram forgatja a kefét,

Amit én láttam, az nem ilyen volt. Pici motor volt a fejben, és a csőben
ment le hozzá a delej. A fejben lévő kefe egy henger volt, amin nem a
tengellyel párhuzamosan ment a két kefe, hanem csavarvonalban, hogy a
szőnyeget csak egy kisebb részen érje. Tehát mindig volt kefe, ami érte a
szőnyeget, így elég egyenletes nyomatéknak volt igénybe véve.

A rojtos szőnyegnél kellemetlen, mert felcsavarodhatnak a hosszú rojtok,
nem arra való.

> Nem lenne hülyeség a szőnyegen is forgásra képes kefe, de ahhoz szvsz
> villanyt kell vinni a fejig, aztán ott meg motor.

Hát szóval igen, ezt írtam le. A tipusát nem tudom megmondani a gépnek,
nem az enyém volt. Nem tetszett annyiban, hogy itt az egész gépet kellett
tartani, ami egy hosszúkás szerkezet volt, tehát nem gégecsöves, külön
egységes valami volt. És porzsákos. De baromi nagy porzsák ment bele. A
motorja nem volt erős, a teljesítménye kicsi volt, mégis emiatt a
funkciója miatt egész hatékony volt.

Aztán a gazdája később csak vett egy portartályosat. :-)