[Epitesz-barkacs] Denever_agy

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 26., Sze, 12:45:45 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Ha a nyakad kimaradhat / ki kell maradjon a nyújtásból, akkor egy
> mankószerű hónalji alátámasztás, lógó lábbal is csodát tesz.

Ezt egy nem sovány, nem fiatal emberke nem bírja ki, vagy legalábbis nem
sokáig.

Pont karácsonykor, végig az ünnepek alatt volt egy achilles in problémám,
ami miatt el kellett kérnem a szomszédtól a mankóját (a srácnak azért volt
mert volt egy lábtörése). Kipróbáltam ezt a módit, hááát, rohadt
kellemetlen. Még úgy is, hogy lejjebb kézzel támaszkodok.

A gerincnyújtás lényege lenne, hogy kis erő hasson rá, ami alatt képes az
ember ellazítani a gerincre ható izmokat. Ha nagy az erő, akkor ezek nem
lazíthatók el, vagy baj lesz a gerinccel.