[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Aug. 26., Sze, 15:22:42 CEST

>Vagyis 36-44 fok, az szerintem durván nagy
>élszög. Lehet ezzel normálisan vágni? Pl hagymát szeletelni?

Pedig annyi. Most vagtam papirbol egy 90/2/2
vagyis 22.5 fokosat, es kb. ekkora szoggel fenek.
Ha laposabbra dontenem, akkor sokkal tovabb tart
a fenes es folosleges, nem vag jobban
eszrevehetoen. Viszont konnyebben csorbul.

>Persze, én is ilyen vagyok, de így kézzel fenve
>nem lehet jelentõs mennyiségû anyagot
>leválasztani. Persze akkor lehet, ha ilyen 40
>fok körüli az élszög, de én azt nagyon vacaknak
>tartom. Biztos ez is ízlések és pofonok téma.

Lehet izles is, bar en mar tobb evtizede fentem
ekkora szoggel, mielott olvastam volna keses
forumokon. Szoval nem lehet veletlen.

>Ma használnak egyáltalán borotvát a fodrászok?
>Apám volt fodrász, neki volt valami marha finom köve is.

Vannak nagyon fimon kovek, 6000 kornyeken, ez kb.
mint a fimon iszap. Japanok csinalnak ilyeneket,
fenes elott kell is egy elokeszites, amikor ez az
iszap keletkezik. De talan a polirpasztak is hasonlo finomsaguak.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu