[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 26., Sze, 15:40:18 CEST

szerintem sem kell total hegyes elszog. az kell, hogy eles legyen.

pl asztalos gyaluk default25 fokra vannak elezve egyoldalt, es a gyalu testemeg  40 vagy 45 fokos. tehat az alap gyalu eseten az el homloka es a munkadarab 40-45 fokot zar be! es baromi jol huzza a forgacsot.

ha butut kell gyalulni, szaliranyra merolegesen, akkor lemennek 35 fokra, esetleg 30-ra.

ha csomos, hulye szalu az anyag, a felszakadas ellen mennek felfele, 50-60 fokra, es akkor is siman vag. az a lenyeg, hogy eles legyen.

vajk