[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 26., Sze, 16:42:55 CEST

vajk fekete wrote:
> nem akartam folytatni, fat, meg pl aluminiumot vagnak 90 fok feletti
> elszoggel is, de
> az nem igazi vagas.
>
> az uvegcserepet ha magad fele dontve huzod magad fele a fan, akkor is
> huz forgacsot.
> forgacsolasban negativ elszognek hivjak ezt.

Van egy szerszám, amivel parkettát szoktak forgácsolni, az is ilyen. sajna
nem tudom a nevét, de aki jól tudja használni, hihetetlen mennyiségű
forgácsot képes leválasztani egységnyi idő alatt.

Az benne a jó, hogy tutira nem fog beleharapni a fába, mindegy, merre
állnak a rostok. Rendes állású gyaluval ki is csinálná a parkettát
itt-ott.