[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 26., Sze, 17:03:28 CEST

tudom mire gondolsz. a parkettas szaknevet nem ismerem, annak hosszu nyele van meg kicsit mas az alakja.

az asztalos temaban maga a femlemez amivel csinaljak a citling, de lehet ketnyelu meg gyalu alaku befogo is hozza. ha gyalu alaku, amiben igy visszafele all a "kes", akkor az a citlinggyalu..

a parkettast nem tudom hogy igy elezik-e, de az asztalos cuccnak van csinalva ele! reszelnek ra egy meroleges szelet, tehat hogy meglegyen a 2db 90 fok es a mondjuk 0.5mm szeles sik el, es utanna egy kemeny ruddal gyotornek az elenek az elere egy sorjat a lapja fele. es vegulis az a sorja vag.. tehat keresztmetszetben a lemez ele ugy nez ki, mint a talpas betuk talpa, a ket oldalra huzott sorjak miatt. (csak azert ketoldalra, hogy ha az egyik elkopott, akkor a masikat hasznaljak, es csak utanna eleznek)

vajk