[Epitesz-barkacs] porszívó

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 27., Cs, 01:24:55 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Szerintem ezek nem jegyeznek meg semmilyen objektumot, csak
véletlenszerűen kószálnak szana meg szét. Ami intelligens bennük az az
akadálykezelés. Úgy kell kialakítani a környezetét, hogy mindenütt
boldoguljon.
Azt kevésbé hiszem, hogy általában tudja is, hogy merre jár. Szerintem a
töltőjét is véletlenszerűen találja meg, hacsaknem valami jelet ad ki
magából, és úgy.

Persze elvileg lehetne valami kis helyi gps-nek megfelelő akármit is
csinálni neki, de szerintem nem szoktak. Ha szoktak volna, akkor nem
összevissza kószálna, hanem eléggé módszeresen járná be a területet. Vagy
már ilyen is van?