[Epitesz-barkacs] [elektro] porszívó

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Aug. 27., Cs, 10:43:31 CEST

Úgy látszik, valamiből kimaradtam, ha a többiek ennyire jól informáltak.
Milyen marógéped van?
Ha elfogadják a Kollégák ezt a témát itt a levlistán, vagy érdekli őket,
kicsit beszélgethetnénk róla.

Most vettem+építettem a sajátomat, biztos van sok értékes tapasztalatod.
Ja, nem kérdeztem, ez CNC maró?

Gábor