[Epitesz-barkacs] [elektro] porszívó

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2009. Aug. 27., Cs, 10:47:50 CEST

Nem CNC, az nekem sok lenne, nem értek hozzá. Síma kéziszán egy régebbi,
közepes méretű asztali fúrógép állvány elé erősítve, aminek az orsója ki
lett cserélve egy iso40-re, a motor meg egy 1,5 kw-ra, frekiváltó felelős a
3 fázisért meg a fordulatszámért.
A túlméretezés oka, hogy néha acélt is kell marnom, viszonylag nagy
mélységekkel, meg rezet, alut. Vagyis nem gravírozós feladatra kell.
Szerintem a CNC hobby fórum az ideális, ott tényleg okosabb emberek vannak,
én csak krampácsolok:-)