[Epitesz-barkacs] [elektro] marogep projektek

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Aug. 27., Cs, 11:30:17 CEST

Értem. Az én gépem kisebb, finomabb munkákra van. Alumíniumot, plexit,
nyákokat munkálok meg vele műszerdobozok, előlapok gyártására
elsősorban. A maróim pár mm-esek, a pontosság, előtolás stb. paraméterek
ennek megfelelőek. CNC vezérlésről van itt szó, így aki esetleg
rendelkezik CAM tapasztalatokkal, várom a jelentkezését!

Ha valakinek szüksége lenne műanyagból kis alkatrészekre, ilyesmire,
abban tudok segíteni.

Gábor