[Epitesz-barkacs] [elektro] marogep projektek

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2009. Aug. 27., Cs, 10:53:41 CEST

Na, nyitottam egy marógép szálat, jó szórakozást mindenkinek!

Nem CNC, az nekem sok lenne, nem értek hozzá. Síma kéziszán egy régebbi,
közepes méretű asztali fúrógép állvány elé erősítve, aminek az orsója ki
lett cserélve egy iso40-re, a motor meg egy 1,5 kw-ra, frekiváltó felelős a
3 fázisért meg a fordulatszámért.
A túlméretezés oka, hogy néha acélt is kell marnom, viszonylag nagy
mélységekkel, meg rezet, alut. Vagyis nem gravírozós feladatra kell.
Szerintem a CNC hobby fórum az ideális, ott tényleg okosabb emberek vannak,
én csak krampácsolok:-)