[Epitesz-barkacs] OEM szivattyú

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Aug. 27., Cs, 15:25:00 CEST

>yes. nem osszenyomodik, hanem hatrahajlik. de a koztuk levo ter igy

az ócsónban 250ft-ért vettem ilyet, még nem mertem kipróbálni, de nem merném
az életemet rábízni.

>attol meg mondjuk lehetne jo is, a perisztaltikus szivattyukban is
>igenybe van veve a muanyag rendesen,

persze abban nem gumi van hanem strapabíró szilikon és akár orvosi célra is
használható, bár egy kisebb vagyon az ára.

amikor ilyen kellett nekem a legolcsóbb 35ezer volt motorral szabályzóval
együtt, de egy veszprémi f...kalap 70e ért akart adni, egy szivattyút motor
minden nélkül, és még cső sem volt benne, de 1500ért megvehetem méterét
hozzá.... majdnem elküldtem a p...ba.

bár egy angol cég 100e feletti kategóriában is tudott volna szállítani, és
az volt a legolcsóbb, mert millióért is akadt nekik ilyen.