[Epitesz-barkacs] uvegtabla

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Aug. 27., Cs, 13:23:12 CEST

Szervusz Szépygab!

> Az a hőnyereség csökkenés nyáron kifejezetten jól jönne.

Fölösleges. A nagy ablakok mögött nem volt 26 fok fölött a hőmérséklet
ezen a nyáron. A képen még nem nőtt meg a hajnalka (-:

> Mire ezt a barkácsolást megcsinálod, többe fog kerülni, mint a
> háromrétegű üvegezés és nem biztos, hogy korrekten megoldja a

Na ez utóbbi a kérdés. Viszont a háromrétegű a hőnyereséget is
csökkenti, ami szintén fontos pár hónapig.

> problémát. Én még most is elgondolkodnék az üvegezés cseréjén. Van
> olyan háromrétegű, amiben a középső réteg csak egy fólia, nem üveg. A
> belső légkeringést ugyanúgy megakadályozza, és alig nehezebb és

Ezt a megoldást ismerem. Az üvegesünk azt mondta, hogy előbb-utóbb
lógni fog bent az a fólia, nem ajánlja. A háromrétegű még azért sem
biztosan jó ötlet, mert az egész szerkezet kissé filigrán szerintem az
üvegezés súlyához képest, vagy az erkélyajtó bemarása gyengítette el.
Az ajtó bekattanós zárjának működésekor az egész kicsit berezeg. Ha
kapna még 4 cm együttdolgozó keretet (pontosabban akkorát csak az ajtó
fölötti sávra), ez a jelenség is csökkenne.

> Nagyon szép az épület, gratulálok, hogy ilyen szépen végigvitted a
> hagyományos formát.

Köszönjük. Ilyen volt: http://www.bamer.hu/haz/utem1/eredetikint.html
van is benne három félméteres közfal a háromszori hozzáépítésnek
köszönhetően (-:

szia: Balázs