[Epitesz-barkacs] uvegtabla

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 27., Cs, 14:30:20 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Igen, itt az a kerdes, hogy kifele mennyit enged. Befele persze beenged
> mindent.

Nem mindent, mert van a napnak is valami hősugárzása, de kétségtelen, hogy
a teljesítmény zöme a láthatóban jön belőle.
Itt meg pont az lenne a cél, hogy kifelé menjen minél kevesebb. Nos, ebben
a 3 rétegű jobb, mint a 2. Valszleg sugárzásban jelentéktelen a különbség,
konvekcióban viszont jelentős.