[Epitesz-barkacs] uvegtabla

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 27., Cs, 14:33:39 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Szerintem meg ez (-: ülj be egy szép őszi napon egy ablak mögé, majd
> húzódj a fal árnyékába. Az ablakgyártó cégek is megadják néha, hogy az
> ablakok a hőenergia hányadrészét engedik be. Ez több rétegnél csökken.

Ez a kísérlet nem mond semmit, mert természetesen a fal nem enged be
semmit.

Amit meg hőenergiának érzel, az bizony a látható fényből származik.
A próba szerintem úgy nézne ki, hogy ülj be egy 1, majd egy 2, majd egy 3
rétegű üveg mögé....

Ha az ablakgyártók a beengedett hőenergiáról beszélnek, már onnan tudható,
hogy valami nem stimmol.