[Epitesz-barkacs] uvegtabla

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Aug. 27., Cs, 14:40:43 CEST

> Amit meg hőenergiának érzel, az bizony a látható fényből származik.
> A próba szerintem úgy nézne ki, hogy ülj be egy 1, majd egy 2, majd egy 3
> rétegű üveg mögé....

Igaz, a te kísérleted pontosabb, de nehezebb megcsinálni (-:
amúgy én nem hanyagolnám el az alábbi ábra jobb farka alatti területet sem:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Solar_Spectrum.png
míg az ember bőre alapvetően világos színű, így elég sok látható fényt
visszaver.

> Ha az ablakgyártók a beengedett hőenergiáról beszélnek, már onnan tudható,
> hogy valami nem stimmol.

Most nem keresek példát, mert ennyire nem érdekel. Az sokkal inkább
(-: hogy a kérdésben vázoltak mechanikailag mennyire valósíthatók meg
jól, menyire lenne stabil és mozgatható egy ilyen üvegtábla.

szia: Balázs