[Epitesz-barkacs] kínai stabilgép a Construmán?

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Aug. 30., V, 12:22:17 CEST

Szervusz Mágus!

>  Akkor már jobb egy ilyen kínai stabilgépet venni - Construmán láttam - mi mindent megeszik, használt étolajtól kezdve a pakuráig szinte bármivel elmegy. "

Régen fűrészporral is kísérleteztek. Nem is teljesen alaptalanul,
múltkor én is kipróbáltam. Sötétben gyertyával világítok a budiban, és
van egy vödör fűrészpor szórásra. Amilyen piromán vagyok, minden
papírt égve dobok be (egyszer majdnem le is égett :-) és lehet
rászórni a fűrészport. Ha kellően lassan szórom, hasonló lobbanással
ég, mint a benzingőz!

szia: Balázs