[Epitesz-barkacs] DAFX-162 k 6*2P+F

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Aug. 30., V, 18:45:35 CEST

>vagy a  6mm2 -es dróttal belemegyek egy ipari 3 fázisú aljazatba,
>és egy 3fázisú dugaszból jövök ki a 2,5mm2 - es dróttal?

de hát nálad max 1*25A van, akkor miért akarsz 30 A körüli áramot kivenni
abból a szerencsétlen 6-os elosztóból, hogy 4 vagy 6 mm2 drótot kelljen
használni ?
különben is hamarabb elégnek benne az átkötő vezetékek, mint a csatlakozó
drót, sőt a drót végén a dugvilla is csak max 16A bír, legalábbis én még nem
találkoztam ettől nagyobbal.

és mibe dugod be ezt az elosztót, a fali konnektorba ?
ami szintén nem bír talán még 10A se ....
de ha még tudna is 16-ot akkor is a csúszó dugvillás kontakt fog átmelegedni
néhány óra alatt és ott ég szét a cucc azt el van intézve a dolog.

>van akinek 6mm2-es megy végig a házi fővezeték gyanánt?

nekem 4mm2 -es réz dróton lóg 4db hőtárolós kályha.

>1fázisú 32Amperes órába a 6mm2 vagy a 10mm2 -es drót
a mért oldalon belefér?

szedd szét és nézd meg :)

be-ki menet ugyan akkora.
nálam a 3F-be 6-os alu drót van benne.
de egy 6-os rézdróton többet tudsz kivenni mint 32A, így akkor minek is a
10-es drót ?