[Epitesz-barkacs] DAFX-162 k 6*2P+F

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 31., H, 13:11:00 CEST

hiaba teszel bele 4mm2-es drotot, akkor is 16A kismegszakitot kell ele tegyel. azert kell a 16-os kismegszakito, mert a dugvilla maga csak 16A-ra van meretezve.

ertem, hogy te beledughatsz 3db 10A fogyasztot, es akkor 30A is ok, mert minden dugvillan csal 10A van, de a biztositas olyan kell legyen, hogy senki soha ne terhelodhessen tul. marpedig ha mondjuk 25A megszakitot teszel, akkor egyetlen dugvillan senki nem akadayozza meg a 16A-nal nagyobb aramot.

vajk