[Epitesz-barkacs] DAFX-162 k 6*2P+F

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 30., V, 22:22:50 CEST

Zsolt wrote:

> nekem 3*20A van de egy 4kw-os motort deltában csak többszöri próbálkozás
> után tudok indítani, mert lenyomja a 20A-s megszakítót mint a huzat.

Megoldható a biztonságos bekapcs, ha fogsz 3 db 4-5 ohmos ellenállást,
azokon keresztül indítod el, és egy időrelé vagy kézi időzítő is jó,
bekapcsolja azt a mágneskapcsolót, ami áthidalja az ellenállásokat, meg az
azokat kapcsoló kis mágneskapcsolót. Nálam ez időrelével megy.

Így bármit be lehet kapcsolni, aminek utána elfogadhatóan kicsi az árama.
Én már kapcsoltam be 200kW kimenő teljesítményű áramforrást (tehát a
trafóját) is ezzel.