[Epitesz-barkacs] DAFX-162 k 6*2P+F

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Aug. 30., V, 21:04:05 CEST

>távlati álmaimban szerepel 3 fázis beköttetése, amiből legalább 1 fázisban
>25A, de inkább 32A lenne

na ez a beszéd... :) bár a 32A-t túlzásnak tartom otthonra, de ha nem kerül
pénzbe akkor jó ha van.

én már úgy megszoktam a 3F-t, hogy semmiért nem adnám..

annyira tetszik, hogy egy 3F 250W-os kis ventilátor motor hajtja a
betonkeverőmet és fél napos munka után is kb. 40 C fokos.

nekem 3*20A van de egy 4kw-os motort deltában csak többszöri próbálkozás
után tudok indítani, mert lenyomja a 20A-s megszakítót mint a huzat.
ilyenkor jól jönne a 3*25 vagy a régi jó kis kitudja hol-ki-mit csinált vele
megszakító, amit egy művekes faszi szerelt fel.... azzal simán ment 5,5kw
motor deltában +3*2kw fűtés+világítás+boyler+hőtárolós kályha egyszerre.

csak aztán egyszer megjelentek olyan ellenörző emberek aztán leszerelték és
elvitték olyan plombás papírdobozban meg jegyzőkönyv, stb.