[Epitesz-barkacs] DAFX-162 k 6*2P+F

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 30., V, 20:35:39 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> jelenleg már 4mm2-es rézdrót a fővezeték, de elgondolkodtat, hogy a
> főépület
> utolsó konnektorától még további 30méternyit kellene a telek végéig úgy,
> hogy
> hegeszteni, flexelni, vagy bármi terhelést elbírnia

Veszel megfelelő másfeles hosszabbítónak való kanócot, meg inverteres
hegesztőáramforrást, és jóval olcsóbban megúszod, mint
hálózatfejlesztéssel. Nem tudom, mit akarsz a kert végében hegeszteni, az
én masinám elmegy a szaros kis sárga hosszabbítóról, ami megvan vagy 20
méter. A flex meg ilyesmi az már bakfity. Sőt, szépen bírja a szükséges
időkig a 2kW-os hőlégfúvót is.

Szóval nem érdemes túlspilázni a dolgokat, egy vagyonba kerülhet.