[Epitesz-barkacs] utcai biztosíték

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 31., H, 11:58:08 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.08.31. 11:03:22 +2h-kor írta:

> mert annak a valószínűsége, hogy mindenki egyidőben használja ki az összes
> A-t nagyon kicsi.
>
> ha meg mégis akkor sincs gond, mert mire kiér a biztosíték cserélő ember
> addigra, már nem akar mindeki egyidőben ampert zabálni.

akkor ezért szokott karácsonykor, szilveszterkor, húsvétkor áramkimaradás lenni

> azt, hogy ki lopja az meg a fogyasztásból derül ki, tömbönként összesítik és
>
> ahol nagyban eltér a ténylegesen elfogyasztott a kiszámlázottól akkor azon
> környéken megjelennek a kommanderek és előbb utóbb meg is találják, hogy hol
> mennek a kóboráramok :)

a mi utcánkban is jártak kommandósok, nálam 4 is 3 nap alatt,
az első nem talált semmi gondot, a második már az elsőt ellenőrizte,
(hátha gyengus volt az első) a harmadik az első kettőt, stb.

akkor álltak le, amikor a negyediknél már kifakadtam, hogy az előtte járt
3 kommandós mind fasz volt?

szóval kb az lehetett a háttérben, hogy az első 100-ból 99- bűnöst szokott találni,
és most kisebb volt a találati aránya, és én voltam a leggyanúsabb....
(a méretlen szakaszon a vésővel véletlenül belevágtam a vakolat alatti csőbe,
összekötöttem vagy 15évvel ezelőtt, de ajánlott levélben bejelentettem az eseményt,
és hogy a méretlen szakaszon az elmü embereit szeretettel várom, de nem jöttek :-) )

mondom neki, hogy az el nem takart (utcáról is látható) drótot kint hagynám, ha lopnám
a delejt? Belátta, hogy rendben van, mert olyan szigetelőszalagot használnak, amin
a felhasználó szerelő azonosító kódja a fehér szalagon feketével benne van a szalagban