[Epitesz-barkacs] Ruszki repulok vagy akarmi, giroszkopot hogyan epitsunk?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 31., H, 21:49:49 CEST

ha nem berazot akarsz a fotogephez, akkor muszaj baromira ugyelni a kiegyensulyozasra. mondjuk ha leszeded a tavtartokat, es igy tripla mennyisegu tanyert teszel bele, nem tudom mennyire lesz kiegyensulyozatlan. gyarilag vajon egyensulyozzak a tanyerok berakasa utan?

masik erdekes, hogy a csapagyazasa mennyire fogja szeretni a megnott terhelest. persze gondolom nem lenne benne max par 10 uzemora eleteben, annyit meg csak kibir.

vajk