[Epitesz-barkacs] eurocsavar, de kisebb

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Dec. 1., K, 09:03:40 CET

ikeas a fioksin?

mert atlag fioksinen a lik meg a sullyestes is mezei facsavarhoz valo alaku. es fenyobe egy 15-os viszonylag vastag kis csavar tokeletesen megtartja.

az az eurocsavar a robot altal elofurt szekrenyekhez van kitalalva. asztalost meg eletben nem lattam olyat hasznalni butorlapba sem, nemhogy faba.

vajk