[Epitesz-barkacs] eurocsavar, de kisebb

Zoltán Radó elektro1.zrado at t-online.hu
2009. Dec. 2., Sze, 08:30:10 CET

Nem ikas, hanem forest-es. De ugyanolyan a kialakítás.

Megtartja, de meddig? Asztalost még én se láttam használni, de én nem
ebből élek (márha érted mire gondolok ;)

Egyébként szerintem pont puhafába van nagyobb jelentősége ennek a
csavarnak, mert vastag a teste teljes hosszában, így nem egy 1mm
széles vonalban terheli a fát. Puha fánál szerintem előbb-utóbb
kitágul a lyuk.

Egyébként ajánlom mindenki figyelmébe a Wolfcraft alábbi cuccait.
Nekem nagyon bejöttek.

http://www.wolfcraft.de/workarea/supplier/sWolfcraft/documents/videos/wmv_neu/Duebelleiste_Produkttrainer_en_wmv.wmv

http://www.wolfcraft.de/workarea/supplier/sWolfcraft/documents/videos/wmv_neu/mastercut1000_int_wmv.wmv

Üdv: Zoli