[Epitesz-barkacs] eurocsavar, de kisebb

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2009. Dec. 2., Sze, 10:08:37 CET

Hali,
A haverom a csapozás helyett vett 30eft körül egy olyan marót, ami azokat a
pogácsákat marja a fába nem (most jut eszembe a neve).
Állati gyorsan lehet vele dolgozni, és egy irányban mozgatható marad a dolog
(míg a ragasztó meg nem köt).

Ez a mastercut viszont tetszik, mennyiért vesztegetnek egy ilyet?
(Elsőre nem igazán találtam árat rá)

KI

Egyébként ajánlom mindenki figyelmébe a Wolfcraft alábbi cuccait.
Nekem nagyon bejöttek.

http://www.wolfcraft.de/workarea/supplier/sWolfcraft/documents/videos/wmv_ne
u/Duebelleiste_Produkttrainer_en_wmv.wmv

http://www.wolfcraft.de/workarea/supplier/sWolfcraft/documents/videos/wmv_ne
u/mastercut1000_int_wmv.wmv

Üdv: Zoli

> ikeas a fioksin?

> mert atlag fioksinen a lik meg a sullyestes is mezei facsavarhoz valo
> alaku. es fenyobe egy 15-os viszonylag vastag kis csavar tokeletesen
megtartja.

> az az eurocsavar a robot altal elofurt szekrenyekhez van kitalalva.
> asztalost meg eletben nem lattam olyat hasznalni butorlapba sem, nemhogy
faba.

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4653 (20091201)

http://www.eset.hu