[Epitesz-barkacs] eurocsavar, de kisebb

Zoltán Radó elektro1.zrado at t-online.hu
2009. Dec. 2., Sze, 18:24:55 CET

> Hali,
> A haverom a csapozás helyett vett 30eft körül egy olyan marót, ami azokat a
> pogácsákat marja a fába nem (most jut eszembe a neve).
> Állati gyorsan lehet vele dolgozni, és egy irányban mozgatható marad a dolog
> (míg a ragasztó meg nem köt).

Nincs róla valami kép? Nem igazán sikerült elképzelni. (Valószínűleg
még nem láttam ilyet.)

> Ez a mastercut viszont tetszik, mennyiért vesztegetnek egy ilyet?
> (Elsőre nem igazán találtam árat rá)

Én 50e-ért vettem, de azóta a Bauhausban mintha 40 valamennyiért
láttam volna.
Mondjuk azt hozzá kell tennem, hogy alapból nem jár hozzá maróhoz
használható megvezető. (csak a körfűrészhez való) Azt külön kellene
megvenni. Én a hozzá adott aluprofilt használtam megvezetőként.
Valószínűleg valamivel egyszerűbb a spéci tartozék, de egyenlőre nekem
megfelel...

Z.