[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 1., K, 11:28:15 CET

Az az érdekes, hogy a ki-be kapcsolgatás miatti 1 fokos ingadozást én
nem is érzékelem. Lehet, hogy alkati dolog, mert Te korábban írtad, hogy
nagyon zavar.
Pl a telken ott a kis vaskályha, megpakolom, fehéren izzik a parázs
belseje. Aztán leég, pakolok rá, de mire az lángot fog, és értékelhetően
égni fog, addig azért hűl a kályha. Itt nem 1-2 fok az ingadozás,
ráadásul ha kimegyek a konyhába, vagy a fürdőbe, ott jó ha 10 fok van.

Szóval engem az ingadozás közérzetileg nem érdekel, csak ha tudok rajta
kicsit spórolni, akkor megcsinálom.

A COP-ről jut eszembe. Egyik nap volt egy riport Csiki-Bege Lajossal
(kicsit sem vérgazdag). Építettek egy lakóparkot, azzal kapcsolatban
mondta, hogy pár száz ezer Ft-ból csinálják a föld-hőszivattyút, aminek
a COP-ja 6,5 fölötti. Érdekes.

Gábor

jhidvegi Ă­rta:

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4650 (20091130) __________