[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 1., K, 11:59:05 CET

Acs Gabor wrote:
> [...]

Így van. Ez korfüggő, van rosszabb is: pl most az az ábra, hogy tök fix
hőfok mellett tudok rohadtul fázni is, meg olyan melegem is tud lenni,
hogy ledobálom magamról az összes takarót, sőt, olyan is volt, hogy
kimentem az udvarra hülni. :-) Elcsesződik az ember hőfokszabályozása.

Fázás ellen újabban úgy védekezek, hogy ráállok a gyaloglógépre, és megyek
rajta emelkedőn 10-15 percet 120-szal. mármint ami a pulzust illeti. :-)

Nagy különbség van a lassú, de jóval nagyobb hőmérséklet-ingadozás és a
gyors kisebb között. Az utóbbi szerintem azért gáz, mert eléggé
természetellenes. Nem fordul elő a természetben, míg a lassú, nagyívű
nemhogy előfordul, hanem kifejezetten jellemző, az élőlények erre
"szakosodtak".

Igen, az. Mérési hiba vagy sima hanta, csalás. :-) Vagy úgy annyi, hogy
még jó idő van, és induláskor, amikor még a talaj meleg.