[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 1., K, 11:32:34 CET

Na ezek azok a korlátok, amik nevetségesek. Valami marketinges észlény
kitalálja, hogy legyen többféle termékünk, amiből az egyik olcsó, a
másik drága, és kell valami különbség közöttük. Így az egyikben nincs
háttérvilágítás, a másikban a perceket csak durván lehet állítani. Na
ezért nem akarok én készet venni.

Gábor

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4650 (20091130) __________

http://www.eset.hu