[Epitesz-barkacs] forrasz-tuning?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 1., K, 12:55:08 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> a hagyományos pillanatpákával és a hagyományos
> forrasztóónhoz méreteződött forrasztópákával
> nem tudom forrasztani az EUengedélyes forraszanyagokkal
> (ill. ilyennel forrasztott nyákon )

A micsodát nem tudod megforrasztani?

Ha kis méretű holmiról vagy nyákról van szó, a kapirgálás meg a
hagyományos ólmos cin működik pillanatpákával is.

Jobb páka akkor kell, ha komolyan akarsz rendszeresen valami olyat
forrasztani, amihez az kell. Pl nyákon szét lehet égetni alkatrészeket meg
a nyákot magát is, meg ronda gány lesz az egészből, ha pillanatpákával
nyomul az ember. Itt már kell valami hőfokszabályozott módi, ami nem
párszáz forint. De behozza az árát, ha valaki abból él. Vagy ha valaki
szeret ilyet barkácsolni, akkor még sokminden másra is elkölt akár
százezreket is.