[Epitesz-barkacs] forrasz-tuning?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 1., K, 13:21:21 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.01. 12:55:08 +1h-kor írta:

> A micsodát nem tudod megforrasztani?

lehet, hogy rosszul fogalmaztam, szóval

itt van pl az a LEDlámpa nyák, amit kiköszörültem a hideg-
tükrös foglalatból

ezt pl. nem tudom forrasztani, ehhez már "hideg", amivel
a kitiltott ólmos ónt simán tudtam olvasztani

egy ilyenhez hasonló, de 12V18Wattos pákám van
http://www.flexiobt.hu/grafika/kepek/1345t.jpg

ha erre a pákára 14Voltot vagy 16Voltot adok a 12V helyett,
akkor mennyire hamar pusztulna el a páka?