[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 1., K, 22:42:32 CET

Felraktam a fogyimérőt a faházban a villanyfűtésre. Egy éjszaka kb. egy
ezres volt.
Aztán vettem kemény fél mázsa fát 1300-ért, azzal 4 éjszakát kifűtöttem.

Igaz, ha valami COP-s szerkezettel fűtenék, nem ilyen lenne az arány.
Viszont amikor elkezdem a saját fáimat eltüzelni, annál olcsóbb COP nem
nagyon lesz :)
Úgy nő itt az akác, mint a gomba.

Gábor

vajk fekete Ă­rta: