[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 1., K, 22:50:02 CET

Akkor én nagyon örülhetek, hogy jól bírom a hőmérsékletet! Nálunk nyáron
volt már 38 fok is.
Igaz, tizenéves korom óta rendszeresen szaunázok. Ott egy-két óra
megszakításokkal 90 fok fölötti környezetben simán előfordul.

Egyszer jól elintéztem magam. Túl sokáig maradtam a melegben, aztán be
nyakig a hideg medencébe. Mindkét orrlyukamból dőlt a vér. Ilyenkor még
hazamenni is kihívás :)

Gábor

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4652 (20091201) __________

http://www.eset.hu