[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 1., K, 23:10:05 CET

Acs Gabor wrote:
> Akkor én nagyon örülhetek, hogy jól bírom a hőmérsékletet! Nálunk nyáron
> volt már 38 fok is.
> Igaz, tizenéves korom óta rendszeresen szaunázok. Ott egy-két óra
> megszakításokkal 90 fok fölötti környezetben simán előfordul.

Ha ezt nem hagyod abba, vigyázol a fizikai képességeidre (nem tunyulsz
el), meg a súlyodra, akkor akár vénségedre is zömében megtarthatod ezt a
képességedet. Bár arra ne számíts, hogy semmi nem lesz rosszabb! :-)

> Egyszer jól elintéztem magam. Túl sokáig maradtam a melegben, aztán be
> nyakig a hideg medencébe. Mindkét orrlyukamból dőlt a vér. Ilyenkor még
> hazamenni is kihívás :)

Ha velem csinálták volna meg, nekem semmi gondom nem lett volna a
hazamenéssel se, meg a hidegvízzel se. :-)