[Epitesz-barkacs] spórolás intelligens termosztáttal

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 1., K, 23:30:04 CET

Ne is mondd! Előbb szállítottam le egy munkámat. Tudod, negyedik emelet.
3 db IKEA táska a vállaimon, meg még egy doboz a kezemben, valamivel
több volt mint 70 kiló. A cég, ahova vinni kellett, 17.30-ig van nyitva,
én még 25-kor a vidámpark mellett álltam a dugóban a felüljárón (baleset
az Árpád hídon). Felhívtam a céget, hogy legyenek szívesek, várjanak már
meg, semmi kedvem nem lett volna visszavinni a csomagokat haza.

Amíg bevásárlás után egy púpozott bevásárlókocsi tartalmát egy menetben
felhozom ide lihegés nélkül, addig adott a rendszeres ingyen fittnessz :)
Bár múltkor a CNC-vel leápoltam pár hétre a derekamat.

Gábor