[Epitesz-barkacs] Fw: JLT hoelem (volt weller termisztor)

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 2., Sze, 12:12:17 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.12.02. 10:11:47 +1h-kor írta:

> Mit szeretnél egy forrasztóállomással? Nekem untig elég egy kattogós
> weller, 6500-ért lőttem a vaterán, kell még hozzá egy 24V-os trafó és kész.

igazából a hőfokszabályozás érdekelne.

igazából nem lennék márkahű sem, meg technológiafüggő sem

ha egy potméterrel, hőkapcsoló nélkül is kézzel állítanék be
egy kitöltési tényezőt, vagy esetleg egy villanysütő hőkapcsolójával
elektronikamentesen, vagy a fene tudja, hogy hogyan...

a kattogósnál utána tudsz csavarral állítani? vagy adott hőfokra
van belőve, és hőfokonként hegyeket is kell cserélned?