[Epitesz-barkacs] Felujitasi koltsegek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 2., Sze, 19:50:31 CET

Balázs Bámer wrote:

> Biztos. Kinyomom magam, csípőmet a kád szélére tudom fektetni és már
> kapaszkodni is tudok a peremébe.

Ezt elképzeltem. Tehát kint a lábad, fogod a derekad mellett a peremet,
és? Még mindig a víz alatt van a fejed. :-) Bár innen már lehet valami
lendületfélét venni, meg fel is húzhatod magad a peremre.

Vagy van olyan nagy az átmérő, hogy az ellenoldalon is meg tudod már fogni
a peremet?

Azóta vagyok ilyen rinya ilyen ügyben, amióta egyszer még gyerekkoromban
azzal szórakoztam egy sima kádban, hogy lecsúsztam a vízbe, az orromat
befogtam kézzel (mert hogy felfelé áll ilyenkor, és belemenne a víz),
aztán a lábamat a fejem irányába hajlítottam, amikor egyszercsak
egyensúlyt vesztettem, teljesen átzuhant mindkét lábam a fejem felőli
részre, a fejemet a kád alja a mellkasomhoz nyomta, és nem volt könnyű
kiszabadulni ebből a csaknem matthelyzetből. A kád alja keskenyebb volt
annál, hogy a fejem oldalirányban át tudjam juttatni. Végül valahogy a
lábamat sikerült visszavenni, ha jól emléxem, de erősen kellett
kapaszkodni a kád szélébe hozzá, ami megint nem volt könnyű, mert nagy
kerek széle volt.

Szóval, ha az ember elég ügyes, egy kanál vízben is meg tud fulladni. :-)