[Epitesz-barkacs] Fw: felterkepezve Re: Szetszedtem (LED)

cst maguspr at freemail.hu
2009. Dec. 3., Cs, 09:38:15 CET

konkrét kérdés:

a lomtárban van 4,2mikroF kondi (ez egy hagyományos fénycső
fázisjavító kondija) és a graetz 600V 1,5A-es diódából

a dióda egyenáramú oldala mekkora terhet bírna el?

rákötnék egy elkot hullámsimítónak, ez terheletlenül
a diódákkal  162Voltra töltődne?

ha terhelve indítanám, és a graetz egyenáramú oldalán
egy 400mA-es terhe lenne, akkor mekkora feszültség lenne az elkon?

és ha csak 200mA-el terhelem? vagy 700mA-rel?