[Epitesz-barkacs] vekony tarcsa flexbe

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 3., Cs, 09:54:07 CET

Balázs Bámer wrote:

> Tényleg, kettes lemezt hogy érdemes flexszel vágni? Nekem akár vékony,
> akár rendes korong van benne, alu megeszi 2m alatt, vas 1m alatt.

Hát az elég gáz! Biztos nyomod neki, mint süket az ólajtót. :-) (bocs).
Úgy kell csinálni, hogy lefelé vágjon, tehát a flex-szel ellentétes oldal
irányába, és csak óvatosan. A felületi nyomás ne legyen sokkal nagyobb,
mint amikor egy nagyobb keresztmetszetet vágsz. Nem tud büntetlenül a
keresztmetszetcsökkenés fordított arányában gyorsabban haladni.