[Epitesz-barkacs] vekony tarcsa flexbe

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Dec. 3., Cs, 10:09:51 CET

Szervusz HJózsi!

> Hát az elég gáz! Biztos nyomod neki, mint süket az ólajtót. :-) (bocs).
> Úgy kell csinálni, hogy lefelé vágjon, tehát a flex-szel ellentétes oldal

Gondoltam, hogy valami használati hiba lehet. Nem nyomom jobban, mint
a menetes szárnál. Legalábbis legközelebb megfigyelem. Úgy vág, hogy
az anyag keresztmetszetéből vízszintes csíkot elképzelve a korong
függőleges, tengelye kiböki a szememet, és az anyag fölött van. Így az
anyagba felülről ferdén harap bele.

Na legközelebb kísérletezek. Annyit meg nem kell vágnom, hogy
körfűrészlapot vegyek emiatt.

szia: Balázs